vasárnap , 9 november 2025
Kezdőlap Gazdaság SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
Gazdaság

SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények

10

2025. november 8-9-én újra Budapestre érkezik a Sneakerness Fesztivál. A sneaker- és streetwear-kultúra legfontosabb európai eseménye ezúttal az MTK Sportparkban kerül megrendezésre.

A SPAR Magyarország idén is kiemelt partnerként vesz részt a rendezvényen, sportos kihívásokkal, menő nyereményekkel és a modern QUICK & EASY konténerüzletével várva a látogatókat.

„A Sneakerness közönsége azok közül a fiatalok közül kerül ki, akik a legnyitottabbak az újdonságokra, az innovációra és az önkifejezésre. A legfrissebb kutatásaink is azt mutatják, hogy a Z generáció egyre közelebb érzi magához a SPAR-t: szerethetőnek, figyelmesnek és laza márkának tartják. Ezen a rendezvényen nemcsak megszólítjuk, hanem meg is hallgatjuk a résztvevőket – inspirációt merítünk abból, hogyan gondolkodnak, és hogyan kapcsolódnak a mindennapi márkaélményekhez”

– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR megjelenésének középpontjában idén is az innováció és a kényelem áll: a kültéren felállított QUICK & EASY konténerüzlet a fesztiválon is a megszokott SPAR árakon kínál frissítő italokat, szendvicseket, salátákat és a fiatalok kedvenc snackjeit – például Black Death savanyú cukrot, Smoki Wow édességet, True Dates aszalványokat és bubble teát is. A konténerüzletben lesz először elérhető a Scrub Daddy sneaker-ápoló csomag, amely kifejezetten a streetwear-rajongók számára összeállított, csak a SPAR és INTERSPAR hálózatában kapható újdonság.

A SPAR több helyszínen is gondoskodik a látogatók kényelméről és szórakoztatásáról: a beltéri chill zónában csocsó és pihenősarok várja a megpihenni vágyókat, valamint egy 60 négyzetméteres pop-up focipálya biztosít sportos kihívásokat. Itt a legszerencsésebb résztvevő egy Sallai Roland által aláírt Galatasaray-mezzel térhet majd haza. A konténerüzlet mellett felállított darugép pedig izgalmas játékra csábít, ahol menő ajándékok – streetwear termékek, cipő, AirPods – is gazdára találnak. A fesztivál második napján a Győri ETO FC két játékosa, Megyeri Balázs és Schön Szabolcs is a SPAR-focipályára érkezik: egy tengo meccsel és közös fotózással egybekötött bemutató teszi még emlékezetesebbé a programot.

A vállalat részvétele a Sneakernessen túlmutat a márkaépítésen: a cél a fiatal generációval folytatott párbeszéd, amelyben a sport, az egészségtudatos életmód, az önkifejezés és az innováció természetes módon találkozik. A konténerüzlet a gyors és kényelmes vásárlási megoldásokat, a focipálya pedig a mozgás örömét és a kitartást szimbolizálja – mindazt, ami a SPAR számára is alapérték. A SPAR Magyarország a sneaker- és streetwear-kultúra egyik legfontosabb hazai találkozópontján is azt nyújtja, amit a fiatalok értékelnek: gyors, trendi és élményalapú márkakapcsolódást.


További friss híreket talál az ipar4.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

6 ok, amiért ez a szakma az AI korában is keresett

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő...

Tőzsdére lép az LG Indiában

Az LG Electronics (LG) ma bejelentette leányvállalata, az LG Electronics India Limited...

Áremelkedés mellett is erősödik az érdeklődés a hibridek és elektromosok iránt

A használtautó-piacon ugyan enyhe visszaesés volt a keresletben, de az alternatív hajtású...