10 éves az LG webOS okostévé-rendszere, ingyen vagy kedvezményesen használhatunk számos népszerű streamingplatformot
Különleges módon ünnepli a webOS okostévé-platform bevezetésének 10. évfordulóját az LG Electronics (LG): a vállalat szeptember 9-től október 13-ig 44 országban[1], köztük Magyarországon is megrendezi az ún. LG Streaming heteket. A 2018-ban, vagy azóta megjelent, azaz legalább webOS 4.0-t futtató és UHD-nál nagyobb felbontású LG televíziók tulajdonosai számára az LG Streaming hetek alatt számos ingyenes és kedvezményes előfizetési opció érhető el a vállalat partnerszolgáltatóinál. A kedvezményeket egy külön erre a célra létrehozott alkalmazásból, a tévék kezdőképernyőjéről, a Content Store-ból vagy az Alkalmazások menüpontból érhetik el a felhasználók.
Minden promóciós héten más és más nemzetközi, illetve hazai streamingajánlatok lesznek érvényesek, a limitált ideig elérhető kedvezmények pedig kizárólag az LG Streaming Week alkalmazásból[2] lesznek érhetőek.
Az LG Streaming hetek alatt számos jelentős kedvezmény lesz elérhető, például akár háromhavi ingyenes streaming vagy akár 90 százalékos előfizetési kedvezmény egy-egy tartalomszolgáltatónál. Legyen szó film-, sport-, játék- vagy animerajongókról, az LG Streaming hetek számos érdeklődési körű felhasználónak kínálnak izgalmas tartalmakat.
Az Apple TV+[3] háromhónapos ingyenes próbaidőszakot kínál, amellyel az LG tévék tulajdonosai a legújabb prémium Apple Originals sorozatokat, köztük az Oscar-díjas Cate Blanchett és Kevin Kline főszereplésével készült és az ötszörös Oscar-díjas Alfonso Cuarón által rendezett Disclaimer című lebilincselő pszichológiai thrillert is megnézhetik. A kínálatban szintén elérhetőek az Emmy-díjra jelölt és BAFTA-díjas Lassú lovak című dráma új évadai, a Silo című posztapokaliptikus sorozat, valamint a Pachinko című elsöprő és mélyen megindító dráma. Az LG készülékek használói emellett három hónapig ingyenesen kipróbálhatják az Apple Music[4] szolgáltatást, amely a világ egyik legnagyobb zenei katalógusát nyújtja 100 millió feletti zeneszámmal, több mint 30 000, szakértők által összeállított lejátszási listával, előadói interjúkkal, Apple Music rádióval és még sok minden mással. Az Apple Music előfizetői olyan izgalmas funkciókhoz is hozzáférhetnek, mint az Apple Music Sing és a zenével szinkronizált dalszövegek, valamint a veszteségmentes hangzás és a térhatást kínáló Spatial Audio.
A Mubi[5], – ami egy globális streamingszolgáltató, produkciós cég és filmforgalmazó – a világ minden táján a nagyszerű filmek népszerűsítését tűzte ki célul, most pedig az LG Streaming hetek ideje alatt az LG televíziók tulajdonosai otthonuk kényelmében, hat hónapon keresztül 70 százalékos kedvezménnyel fedezhetik fel a platformon mozifilmek legjobbjait.
A sportrajongók számára a DAZN[6] – az egyetlen szolgáltató (az USA és Kína kivételével), ahol az NFL Game Pass-t közvetítik – az új ügyfeleknek 25% kedvezményt kínál az NFL Game Pass Season Pro előfizetésre, az NFL Weekly Pro előfizetést pedig 0,99 dollárért (vagy a helyi valutában számított ellenértékéért) teszi elérhetővé. Az LG tévék tulajdonosai így minden csapat minden NFL-meccsét – beleértve a rájátszást és a Super Bowlt is – élőben és utólag is megnézhetik. Emellett megkapják az NFL RedZone, az NFL Network, az NFL Originals szolgáltatást és még sok mást, köztük az archív tartalmak teljes választékát.
Az LG Streaming hetek izgalmas ajánlatokat kínál a játék- és animerajongók számára is. A Crunchyroll 30 napos ingyenes próbaverziójával például igazi anime-kalandra indulhatnak az LG tévék tulajdonosai, felfedezve a legnagyobb, több mint 25 000 órányi dedikált anime-tartalomból álló streaming könyvtárat. Kifejezetten az LG tévék használói számára kínál interaktív élményt a Blacknut[7] felhőalapú játékplatform, amely 30 percnyi ingyenes játékidőt kínál több mint 500 prémium játék bármelyikével, valamint az újonnan regisztrálóknak kedvezményesen, mindössze 1 dollárért kínálja az első havi előfizetést. Kifejezetten a gyermekek és a családok számára hozta létre a The Pinkfong Company a Baby Shark World for Kids platformot, amely az LG Streaming hetek alatt 1 hónapos ingyenes hozzáférést biztosít hatalmas dal- és mesekönyvtárához, amelyben számos tartalom élményszerű formában ösztönzi a gyermekeket a tanulásra.
Azért, hogy azok is kihasználhassák az LG Streaming hetek előnyeit, akiknek még nincs LG televíziója, a vállalat világszerte számos akciót hirdet tévékészülékeire.
A webOS platform tíz év alatt jelentős fejlődésen ment át: új, még kényelmesebben használható kezdőképernyőt kapott, és mesterségesintelligencia-technológiával egészült ki, hogy a nézőket képes legyen elvezetni az általuk preferált tartalmakhoz. A vállalat nemrégiben indított webOS Re:New programja ráadásul lehetővé teszi, hogy az LG AI tévék tulajdonosai öt éven keresztül mindig megkapják a platform legújabb verzióját.
A webOS jól szemlélteti az LG elkötelezettségét a tartalomfogyasztás optimalizálása mellett: a platformot 180 országban immár több mint 4000 partner támogatja, a felületet pedig milliók használják aktívan. A kiadása óta eltelt 10 év alatt a platform jelentősen megnövekedett használati időt regisztrált: a felhasználók fokozatosan átálltak a hagyományos televíziós rendszerek helyett a webOS használatára.
Az LG Streaming hetek alatt elérhető ingyenes és kedvezményes tartalmakkal kapcsolatos további részletek a https://www.lg.com/hu/webos-smart-tv/lg-streaming-week weboldalon érhetők el. Az ebben az időszakban érvényes LG termékakciókról az LG hivatalos weboldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.
[1] Az LG Streaming hetek szeptember 9-én kezdődik, az első heti ajánlatok szeptember 15-ig válthatók be. A második hét szeptember 16-án kezdődik, és az ajánlatok szeptember 22-ig válthatók be. A harmadik hét szeptember 23-án kezdődik, és az ajánlatok 29-ig válthatóak be. A negyedik hét szeptember 30-án kezdődik, és az ajánlatok október 6-ig válthatók be. Az ötödik hét október 7-én kezdődik, és az ajánlatok október 13-ig válthatók be, amely időpont egyúttal az LG Streaming hetek záró időpontja is. Egyes partnerajánlatok a hét elejétől eltérő időpontban is indulhatnak.
[2] Egy partnerajánlat csak egyszer váltható be az LG Streaming Week alkalmazáson keresztül.
[5] A MUBI-ajánlat 28 piacon érhető el, és piaconként hetente változhat.
Hangolódj rá! További friss híreket talál az 1music.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!