Kész bukás Jay-Z első parfümje

Kész bukás Jay-Z első parfümje

News

Úgy néz ki, nem válik minden arannyá, amihez Jay-Z hozzányúl. A saját nevével fémjelzett illata ugyanis nem produkált olyan eladásokat, mint amit elvárt volna a kölni forgalmazója, a Parlux Fragrances. A cég Jay-Z Gold nevű illatából közel 50 millió dollárnyi bevételre számított, azonban a valóság egészen más számokat jelez. Olyannyira nagy a baj, hogy a rappertől 18 millió dollár kártérítést követelnek, mivel Jay-Z nem teljesítette az termék megjelenésekor előírt kemény feltételeket.

Beyoncé férjének ugyanis aktívabban kellett volna reklámoznia a parfümjét, ráadásul a Gold 2013-as megjelenése óta már több illattal is kellett volna jelentkeznie. Ehhez képest Jay-Z nem igazán vette ki a részét a kampányokban, sőt, mintha el is felejtette volna, hogy létezik ez a termék. Talán nem úgy sikerült összekeverni az illatesszenciákat, mint ahogy azt a rapper várta volna? Legközelebb azért lehetne előrelátóbb…

Jay-Z nem a világ legsikeresebb parfümőre...(Fotó:Profimedia/Red Dot)