Madonna divatban utazik

Madonna divatban utazik

News

Úgy tűnik, Madonnának célja, hogy ne csak a zene ikonja legyen, hanem a divatvilágban is emblematikussá váljon a neve. Idén áprilisban ugyanis kiadja első parfümjét, a Truth or Dare-t (Tett vagy igazság), amelyet ősszel a szintén ezt a fantázianevet viselő cipőkollekció követ majd.

A WWD nevű oldal információi szerint Madonnáék az Aldo Grouppal kötöttek szerződést a cipők elkészítésére. Az első kollekció 60 különböző cipellőből áll majd, és a lábbelik széles skáláját lefedi majd a lapos talpúaktól kezdve a tűsarkún át a bakancsokig. Az egyes darabok ára 89 és 349 dollár között várható, tehát nem csúcskategóriáról van szó. A célcsoportot a 27 és 50 év közötti nők alkotják, tehát nem nagyon lesznek cukimuki, rózsaszín pipellők a Truth or Dare kollekciójában.

A cipővonal kreatív tanácsadója a Material Girl stylistja, Arianne Philips lesz, akinek közvetlenül Madonna mondja majd el ötleteit. Madge természetesen a hirdetésekben is szerepelni fog, hiszen keresve sem találhatna jobb modellt daját cuccai reklámozására. A cipők a Macy’s áruházakban lesznek kaphatók, amellyel Madonna már leszerződött, méghozzá a Material Girl branddel, amelyet tini lánya, Lourdes segítségével készítettek el, és ami egyébként az Asos.com-on a magyar vásárlók számára is elérhető.

Mit gondoltok, sikeres lesz a kollekció? És mit gondoltok arról, hogy manapság rengeteg énekes nem áll meg a zenénél, és sokan ruházati márkát és parfümöt dobnak piacra?

Itt van néhány magassarkú ízelítőként...