Tanulmányozzák Beyoncét

Tanulmányozzák Beyoncét

News
Tanulmány készül Beyoncéról! Persze nem biológusok estek neki az énekesnőnek, hanem a Harvard üzleti karának kutatói. A popdíváról esettanulmányt írnak, amit a tervek szerint jövő héten jelentetnek meg.

A vizsgálódás középpontjában 2013-as albumának meglepetésszerű megjelenése áll. A lemez mindenféle előzetes bejelentés vagy promóció nélkül, tavaly december 13-án vált elérhetővé az iTuneson és 24 óra leforgása alatt 430 ezer példányban kelt el. A tervek szerint az elemzés nemcsak azt tárja fel, miért döntöttek az igen költséges marketingkampány elhagyása mellett, hanem a menedzsmenten belüli konfliktsokra is kitér.

"Egyértelműen ő az egyik legjelentősebb előadó napjainkban, ezért érdekesnek tartottuk megnézni, milyen üzleti döntések folytak az album megjelenésének hátterében" - nyilatkozta Anita Elbersre, a kutatásban részt vevő professzor.