Miley egy kamu

Miley egy kamu

News

Miley Cyrus mostanában eléggé megváltozott. Füvet szív, twerkingel, lázadó, túl szexi és polgárpukkasztó, és az egész világ róla beszél. Vagy mert imádja, vagy mert gyűlöli ezért. De lehet, hogy mindez csak médiahack, és csupán a bevételek égbe tornázása a cél? Tinie Tempah szerint egészen biztosan így van. A brit rapper azt állítja, hogy Miley új imidzse csak egy jó marketingstratégia, és semmi köze az énekesnő valódi énjéhez.

„A Miley Cyrus nevű márkát építik fel, és csak annyi történt, hogy elkapott egy jó pillanatot, és elérte, hogy mindenki róla beszéljen. – fejtegette Tinie a nézeteit egy interjúban. – Nem véletlen, hogy nem készülnek róla durva képek, amikor a magánéletét gyakorolja. Semmi brutális bulizás, züllés. Ez soha nem történik meg. Csak akkor balhés, ha kamerák veszik. Azért ez elgondolkodtató, nem? Nyilvánvalóan ez egy terv része. Ez a terv pedig láthatóan működik.”

Van abban igazság, amit Tinie mond, nem? Miley tehát nem megkattant és lezüllött, hanem csupán nagyon okosan használja ki a popbiznisz lehetőségeit.

Mindez tehát csak stratégia...?