A 1D-nek nem kell óvszer

A 1D-nek nem kell óvszer

News

A One Direction és menedzsmentje komoly bevételről mondott le a minap, amikor visszautasították az egyik legnagyobb óvszergyártójának reklámajánlatát. A cég azt szerette volna, ha a brit fiúk, akikért most már szerte a világon tinilányok milliói rajonganak, szerepeljen egy, a biztonságos szexet népszerűsítő kampányukban. A srácok meghányták, bvetették a dolgot menedzserükkel, Simon Cowellel, és arra jutottak, hogy a banda rajongóinak többsége túlságosan fiatal még a szexuális élethez, ezért nem vállalják a felkérést. Egy forrás így nyilatkozott a döntés okáról:

„A One Directionnel babákat és más játékokat reklámoznak, mert ennyire fiatal korosztály vásárolja a termékeiket. A fiúk persze nyíltak maradnak a témával kapcsolatban, és természetesen minden interjúban támogatják majd véleményükkel az óvszerhasználatot.”

Azért más oka is van a dolognak, Liam Payne pl. kinyilvánította, hogy ő nem örülne a sok hülye viccnek, amiket egy ilyen kampány előidézne. Amúgy a srácok tényleg többször is hangoztatták a védekezés fontosságát, Harry Styles egy interjúban egyszer elmseélte, hogy annak ellenére, hogy védekezett, az első szexuális együttléte után rettegett, hogy a lány teherbe esett.

„Soha nem kockáztatnám az óvszer nélküli szexet.” – tette hozzá.

Egy másik brit banda, a JLS nem zárkózott el az óvszeres reklámoktól, sőt, saját termékcsaládjuk is van a Durexnél, JLS – Just Safe Sex néven. Mit gondoltok, helyesn döntött a 1D?