Beyoncé, a kólalány

Beyoncé, a kólalány

News

Néhány évvel ezelőtt Beyoncé volt már a Pepsi márkanagykövete, az üdítőital-óriás cég pedig most úgy döntött, újra az énekesnőt választja arcául. Beyoncé nemcsak a reklámokban fog szerepelni, de a dizájnolásban is részt vesz, és a márka által szponzorált Super Bowl döntő félidejében is koncertezik majd. A kampány nem titkolt célja az, hogy a fogyasztók és a rajongók összekapcsolásával egyszerre népszerűsítse az énekesnőt és a márkát. A cég ezenkívül több millió dollárt fektet majd be egy alapba, amelyből Beyoncé különféle kreatív projektet tud finanszírozni. A kampány nagyjából 50 millió dollárjába kerül majd a Pepsinek, akik szerint egyértelműen az énekesnő a tökéletes reklámarc. Nemcsak a másik kólaóriással folyton harcoló cég számára jött jól a deal, Beyoncé is roppant elégedett.

„A Pepsi felkarolja a kreativitást, és megérti, hogyan alakul, fejlődik a művészet. – írta sajtóközleményében. – Üzletasszonyként ez azt jelenti számomra, hogy úgy dolgozhatok együtt egy lifestyle-t közvetítő márkával, hogy nem kell feláldoznom a saját kreativitásomat.”

Beyoncé egyébként idén már a második világsztár, aki a Pepsi nemzetközi kampányában szerepel. Az első Nicki Minaj és a Moment 4 Life című dala volt még az év elején.